2011. február 14., hétfő

A Haj

Akkor vágjunk is bele::) Én mint leendő fodrász mivel is kezdeném először mint a hajjal. Nap mint nap találkozom különböző színű és  típusú hajjakkal.Sokunknál probléma a hajvasalás okozta hajtöredezés.Kezelésére csak annyit mondhatok hogy hajvágás:) A felületét kezelni tudjuk hajbalzsammal.Én kipróbáltam különböző hajvég ápoló hővédő krémeket stb. de igazából egyik sem használt.Na akkor nézzük az én hajamat részletesen.
Szín: 2-es( színskálán) Fekete
Na most amit tudni kell mielött valaki feketére festi vagy színezi a  haját.A 2es szín a legsötétebb szín amit világosítani csak szökitőporral lehet.Ez tönkre teszi a hajat teljsen szóval ha úgy dönt valaki,hogy fekete lesz az inkább használjon sötét barnát vagy 3as szint ami szinte majdnem fekete.Tehát ami nekem van 2es szín nem ajánlom senkinek vagy csak olyan embernek aki végleg fekete akar maradni vagy hosszú időre biztosan mint pl ÉN:) De akkor miért 2es a hajszinem ha nem ajánlom senkinek? Azért mert nekem senki nem mondta el hogy mi a 2es szín vagyis  Fekete szín következménye,tehát ha egyszer világosítani szeretném az nem kis munka lesz és persze a hajam is megsínyli.Tehát a sötét szineknél nagyon oda kell figyelni!
Színezés: A hajamat nem festem hanem csak színezem. A színező sokkal jobb mint a hajfesték! A legjobb ami professzionális amit ajánlok hiszen ezzel dolgozunk az  a Wellának a Colour Touch színezője.Ezt fodrász kellékesnél lehet csak beszerezni ára olyan 2000 Ft körül van. A nem professzionális termékeket a DM vagy Rossmannba kaphatók. Ameddig nem őszülünk ne használjunk festéket mert nagyon káros a hajnak!Maradjunk a természetesebb dolgoknál mindig ha lehet!
Hajhosszabitás:Aki ismer az tudja hogy több mint egy évig volt fönn póthajam,szóval tudok véleményt mondani a hajhosszabításról is.Nekem digitális hajhosszabitásom volt másnéven keratinos hőillesztéses.Tökéletes profi munkát végzett Kiss Diána 06/30 5204077. Őt ajánlom mindenkinek!Budapesten és Veszprémben is dolgozik! Szerettem a póthajat de igazából akinek hosszú haja van és dús annak fölösleges.Így mikor az enyém megnőtt le is szedettem. Nem olcsó mulatság dehát fiatalság bolondság:)
Hajápolási termékek: Én az Elséve L'oreal termékeket imádom és ajánlom. Mindenből a rózsaszínt veszem meg ami a tükörfény és kasmír tapintás promoció alatt fut.Több éve  használom a sampont és a balzsamját is.A hajam tényleg gyönyörű fényes és puha lesz tőle.











Hajhabot nagyon ritkán használok ,esetleg ha göndöritem a hajamat.Amit viszont használok ás ajánlom is a hajfénykrémeket.Az elséve is jó de én a professzionális Swarzkopf  Ossis hajfénykrémet használom vagy a TIGI BED HEAD kollekcióból a hajfénysprét.Szerintem ennyi elég is a hajnak a balzsam nagyon fontos azt mindig kell használni mert  ugye én is minden reggel szinte vasalom a hajamat így száraz lesz.
Hajvasalás: Bárki bármit is mond a hajnak jót tesz a hajvasalás de persze ne mindegy milyen hajvasalót használunk! Az én hajvasalóm márkája Gamma egy olasz professzionális lézer ionos kerámia lapos hajvasaló. Fodrász kellékesnél beszerezhető olyan 13-15 ezer forint körül van. Összerendezi a hajat selymes tapintást ad neki.



Fodrász: www.benepeter.hu       Ahol tanulok:)
 Sp (system profession) és  Tigi termékeket használunk!

Stílus: A haj frizurájának meghatározásánál a legnagyobb stílus ikon a Toni&Guy. Kreatív fiatalos stílust képviselnek több országban a legnagyobb név a fodrászatban a  Vidal Sasson után.


                                                      Remélem tudtam segíteni!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése